Warunki handlowe CollectorsCage ApS

Informacje ogólne

CollectorsCage ApS

Amagertorv 31,

1160 Kopenhaga K

Nr CVR: 42899429

E-mail: support@collectorscage.com

 

Zwracany towar należy odesłać do naszego biura:

CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217,  Kopenhaga K

 

Ceny

W CollectorsCage ApS wszystkie ceny podane są w koronach duńskich, zawierają podatek VAT i należne podatki. Cena jest jednak dostosowywana w zależności od Twojego adresu IP, więc jeśli obecnie znajdujesz się na przykład w Szwecji, cena zostanie zmieniona na korony szwedzkie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen z dnia na dzień bez uprzedniego informowania o tym fakcie. Obowiązują wyłączenia na pozycje, których brak jest w magazynie.

 

Płatność

CollectorsCage ApS akceptuje płatności VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay. Płatność zostanie pobrana z konta dopiero w momencie wysłania przedmiotu. Wszystkie kwoty podane są w DKK i zawierają podatek VAT. Obowiązują wyłączenia w przypadku błędów cenowych oraz artykułów wyprzedanych/wycofanych.

 

Dostawa

CollectorsCage ApS celuje w wysyłkę zamówień złożonych przed godziną 17:00 jeszcze tego samego dnia. W razie, gdy okaże się to niemożliwe zamówienia wysyłane są następnego dnia roboczego. Wysyłamy produkty do lokalizacji na terenie całej Danii. Towar zostanie dostarczony na adres dostawy podany w zamówieniu. Dostarczamy towary także poza granice kraju. Towary są wysyłane za pośrednictwem Post Nord, DHL lub GLS. UWAGA: W przypadku braku wolnego miejsca w punkcie odbioru dostawy, paczka zostanie przeniesiona do najbliższego punktu dostawy, o czym zostaniesz poinformowany. Jeśli pojawią się problemy, skontaktuj się z obsługą klienta. Towar dostarczany jest w każdy dzień roboczy. Twój przedmiot zostanie zazwyczaj dostarczony w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przypadku niektórych towarów obowiązują specjalne warunki dostawy. Szczegółowe warunki pojawią się przed zakupem tych towarów.

 

Prawo do rękojmi

Zgodnie z Ustawą o zakupach klientowi przysługuje 2-letnie prawo do reklamacji. Prawo do reklamacji dotyczy wad materiałowych i/lub produkcyjnych. W zależności od konkretnej sytuacji możesz otrzymać naprawiony przedmiot, wymieniony, zwrot pieniędzy lub rabat. Reklamacja nie dotyczy błędów lub uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z produktem/usługą. Zgłoszenia należy dokonać w „rozsądnym terminie” po wykryciu wady/błędu. CollectorsCage ApS pokryje koszty zwrotu w określonym zakresie. Należy pamiętać, że uszkodzenia powstałe w wyniku normalnego zużycia nie będą objęte gwarancją.

Zwroty, reklamacje oraz informacje o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy kierować na adres:

CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217,  Kopenhaga K

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.

 

Zwrot pieniędzy

W przypadku zgłoszenia o zwrot pieniędzy prosimy o podanie danych bankowych w postaci numeru rachunku oraz numeru konta, tak aby odpowiednia kwota mogła zostać na nie przelana. Informacje te mogą zostać przesłane w sposób bezpieczny e-mailem lub inną formą elektroniczną, ponieważ nie są to informacje wrażliwe i zostaną wykorzystane wyłącznie w celu realizacji zwrotu pieniędzy.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Na towar zakupiony w naszym sklepie internetowym przysługuje 14-dniowe pełne prawo do zwrotu. Termin liczy się od dnia otrzymania zamówienia.

Pod uwagę bierze się fizyczne wejście w posiadanie ostatniego produktu z całego zamówienia, jeżeli zamówiono kilka produktów, ale dostarczone zostały pojedynczo lub w kilku partiach. W przypadku pojedynczej dostawy, od fizycznego wejścia w posiadanie danego produktu.

Zamówienie uważa się za zrealizowane, gdy konsument otrzyma ostatnią partię lub ostatnią część towaru, szczególnie jeśli chodzi o umowę na dostawę towaru składającego się z kilku partii/części.

Należy pamiętać, że nie oferujemy zwrotów przedmiotów zakupionych w naszym sklepie fizycznym, chyba że dołączona jest metka zwrotna.

Koszty zwrotu pokrywa użytkownik na własną odpowiedzialność. Rezygnację z zamówienia należy zgłosić nam nie później niż 14 dni od zakupu, a przesyłkę należy zwrócić nie później niż 14 dni od anulowania zamówienia. Zawiadomienie o tym fakcie należy przesłać na adres support@collectorscage.com. W wiadomości należy wyraźnie zaznaczyć, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Jeśli chcesz odesłać przedmiot do nas, musisz wypełnić załączony dokument zwrotu i wysłać przedmiot na adres:

CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217,  Kopenhaga K

Jeżeli zakup okazał się nietrafiony, wystarczy nie odbierać paczki od kuriera.  

Towary wyłączone z prawa odstąpienia od umowy:

  • Towar, z którego usunięto etykietę zwrotną
  • Towary, które były używane lub zostały w jakikolwiek sposób zmodyfikowane – na przykład poddane impregnacji lub pokryte środkami pielęgnacyjnymi.

Zwroty

Zamówienie należy odesłać bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni po skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty związane ze zwrotem. W przypadku zwrotu odpowiada on za prawidłowe zapakowanie przedmiotu. Wysyłka zostanie zrealizowana szybciej, jeśli wypełnisz i załączysz także nasz formularz anulowania. Ponosisz odpowiedzialność za przedmiot od momentu dostarczenia przedmiotu do chwili jego otrzymania przez nas. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Zwrot wpłaconych środków

Jeśli żałujesz zakupu, poinformuj nas o tym, a otrzymasz zwrot kwoty, którą zapłaciłeś. W przypadku zmniejszenia wartości towaru, za którą odpowiadasz, zostanie ona odliczona od kwoty zakupu. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy wszystkie otrzymane od użytkownika płatności zostaną zwrócone. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności jaka została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że strony postanowiły inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwrotu towaru, chyba że użytkownik przedstawi dokument potwierdzający dokonanie zwrotu towaru.

 

Polityka danych osobowych

Abyś mógł zawrzeć z nami umowę i dokonać zakupów w naszym serwisie, potrzebujemy następujących informacji o Tobie jako o użytkowniku:

Imię i nazwisko

Adres

Numer telefonu

Adres e-mail

Informacje o produktach, które kupiłeś

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu dostarczenia Ci produktu oraz obsługi zapytań dotyczących Twojego zakupu. Przetwarzanie odbywa się zgodnie z zasadami zawartymi w naszej polityce danych osobowych CollectorsCage ApS. Tutaj możesz przeczytać więcej o tym, jak Twoje dane są przetwarzane, kiedy są usuwane i jakie masz prawa jako zarejestrowany użytkownik.

 

Opcje odwołania – kluczowe informacje i odnośniki:

Jeśli chcesz zgłosić zażalenie odnośnie produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym, możesz wysłać skargę na adres:

Centrum rozpatrywania skarg Duńskiego Urzędu ds. Konkurencji i Konsumentów

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Jeśli jesteś konsumentem zamieszkującym w innym kraju UE, możesz zarejestrować swoją skargę na internetowej platformie składania skarg Komisji Europejskiej. Platformę znajdziesz tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Jeśli składasz zażalenie na tej stronie, musisz podać tam nasz adres e-mail: support@collectorscage.com